מטח רקטות לילי בדרום; צה"ל לא מגיב

איתי גדסי No Comments on מטח רקטות לילי בדרום; צה"ל לא מגיב

השיגורים מרצועת עזה נמשכו עד לשעות הבוקר המוקדמות, חרף הודעות ארגוני הטרור על רגיעה | בישראל לא הגיבו למטח הירי האחרון שגרם גם לפיצוץ בעיר נתיבות | תקיפות צה"ל בעזה – ללא פגיעה במחבלי ארגוני הטרור ובמשגרים

שיגור • אילוסטרציה צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

נדמה כי הרגיעה בדרום נמצאת בשלב הדיבורים. מטח ירי הרקטות מעזה ליישובי דרום הארץ, נמשך עד לשעות הבוקר המוקדמות חרף הדיבורים הפלסטיניים על רגיעה. אל מול הודעות ארגוני הטרור על הפסקת אש, ישראל לא הגיבה אך גם לא הגיבה למטח הרקטות האחרון.

ככלל, תגובות צה"ל לירי הרקטות לא גרמו לפגיעה בנפש בקרב מחבלי ארגוני הטרור חמאס והג'יאהד האיסלאמי, יתרה מזו, התגובות, כך נראה, היו נקודתיות ולא כללו חיסול מבוקשים ברצועת עזה.

אתמול, היה זה השר לבטחון פנים, גלעד ארדן, שקרא לנקוט במדיניות החיסולים הממוקדים כנגד ראשי חמאס על מנת ליצור הרתעה. ארדן טען כי החיסולים לא יובילו בהכרח לסבב לחימה אך ישיגו הרתעה מיטבית אל מול ראשי ארגון הטרור.

כיפת ברזל

כיפת ברזל בפעולה | צילום: אדי ישראל, פלאש 90

בצה"ל הוציאו הודעה לפיה עשרות מטרות טרור חוסלו בעזה, אך כאמור, באף חיסול יעד טרור של חמאס או ארגון טרור אחר, לא נפגעו מחבלים, מה שמעלה תהיה על כוונת צה"ל בפעולות אלו.

בתוך כך, מצבו של החייל שנפצע בינוני אתמול מרסיסי פצצת מרגמה, בינוני ובחסדי שמים לא נשקפת סכנה לחייו. שני החיילים שנפצעו קל, שוחררו לביתם.

ביישובי עוטף עזה ובערי הדרום, מתקשים לחזור לשגרה בשל המתיחות השוררת.



0 תגובות